Změna hotelu ze strany cestovní kanceláře

Kdy může cestovní kancelář změnit můj vybraný hotel za jiný. Hodně lidem se to stalo že jim cestovka pár dní před odletem nebo až na místě změnila hotel. Dá se tomu nějak předejít? Kdy na to má ck právo? Víte někdo o cestovce která hotely klientům nemění?

Radka

Odpovědi ostatních uživatelů

  1. Lenin odpovídá:

    Zkuste si pročíst smlouvu.

  2. Havlát odpovídá:

    Létáme s manželkou 15 let a za tu dobu to snad bylo už se všemi ck a nikdy se nám tohle nestalo.

  3. Melanec odpovídá:

    Pokud se vám to někomu stalo napište jméno kanceláře. Rád bych věděl komu se mám vyhnout.

  4. Petr odpovídá:

    Nám se to stalo u Blue style v Turecku. Hotel vůbec neodpovídal objednanému. Naše reklamace byla zamítnuta.

  5. Magda odpovídá:

    Nám to teď provedl ck fischer.rok 2021.

  6. Michal odpovídá:

    Exim Tours nám změnil hotel až při příletu do Turecka. Jezdili jsme do stejneho hotelu léta a proto jsme jej objednali znovu. Objednaný hotel Kamelya Fulya byl prý obsazeny, takže jsme dostali údajně nejlepší hotel v destinaci. Nový hotel je dobrý, ale s původním se může těžko rovnat. Například aquapark pro děti, animační programy v amfiteátru, plocha hotelu, atd. Na místě už s tím člověk něco svede, lepší je zapomenout a nekazit si ještě více dovolenou.

Přidat odpověď

Další podobné diskuze